poniedziałek, 14 maja 2012

Technika "drapania akrylu"

Witam. W tym poście pokażę technikę "drapania akrylu". Za radą koleżanki wstawiam zdjęcia narzędzia i produktów którymi wykonałam wzorki.


Tu wstawiam zdjęcie pędzli do zdobień i detali, oraz moja mini podręczna paleta do farb z płytki In Post. Pierwsze trzy pędzle kupiłam w sklepie plastycznym (kolibri i milan), srebrny pędzel w sklepie Euro Fashion, a czerwony w sklepie modelarskim ( panowie używają go do wykańczania detalami swoich papierowych modeli).

Farbek używam w tubkach ze sklepu plastycznego firm Rewers, Poly Color i Art. Zdjęcia wstawię później.

Te wzory wykonałam na marce akrylowej Super Nail (biały i przeźroczysty puder akrylowy), oprócz tej marki pracuję jeszcze na Ra.

 Brokatu z większego słoiczka użyłam do zdobienia na tipsie, a z małego na dłoniach. Nie pamiętam gdzie je kupiłam, bo było to dawno temu.

Czas na wzór na tipsie. Robimy tło brokatowe rozsypując u góry. Czekamy do wyschnięcia.

Robimy białą plamę z akrylu. 3-5 sekund (w zależności od marki na której pracujesz) odczekać aż stężeje.

Ja to zrobiłam przy pomocy tego radełka, Ty możesz  wykałaczką lub czymś innym ostrym.

 Robiny rysy zdrapując akryl, tak aby odsłonić brokat.

Z drugiej strony mniejsza plamka i rysy.

Całość pokrywamy przeźroczystym akrylem i opracowujemy.

Białą farbką akrylową malujemy granicę wzdłuż drapań.

Czarną farbą akrylową kabaretkę.

Nabłyszczamy i gotowe.

A tu ten sam wzorek co wyżej  po odnowie, zamiast linii zrobiłam różyczki czarną farbką akrylową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz